PÁR LÉPÉSRE ÁLMAI BÚTORÁTÓL!
Mivel minden esetben egyedi munkákról beszélünk, ezért az ajánlatadás, illetve a megvalósítás nélkülözhetetlen feltétele a helyszíni felmérés.
1. Kapcsolatfelvétel, ajánlatkérés
Ön felhív, vagy e-mailben megkeres minket. Ebben a pillanatban lesz egy személyes ügyintézője, akivel az egész projekt során együtt fognak dolgozni. Kollégánk felteszi a szükséges kérdéseket, hogy a lehető legjobban megértse az Ön igényeit.
Ilyenkor kérünk egy alaprajzot vagy egy méretezett vázlatrajzot a tervezett konyháról a tisztánlátás érdekében.
2. Személyes találkozó Önnél
Szakértőnk egy előre egyeztetett időpontban felkeresi Önt. A helyszínen leméri a beépített szekrény, vagy tolóajtó pontos helyét, valamint szakmai tanácsokkal segíti Önt az ideális sínrendszer, keretek, ajtóbetétek, valamint szekrények esetén a belső szerelvények és kiegészítők kiválasztásában.
3. Látványterv készítése
Ezek után, ha igényli, készítünk Önnek egy látványtervet, amiből láthatja, hogy hogyan fog kinézni a leendő bútora elrendezése, arányai.
4. Árajánlat
A helyszíni felmérés és a személyes konzultáció eredménye alapján kollégánk véglegesíti az Önnek személyre szabott ajánlatot.
5. Megrendelés
Az ajánlat végleges változatának elfogadása után Ön megrendeli a konyhabútort.
6. Időpont egyeztetés
A könnyebb tervezhetőség érdekében már a megrendelés napján előre lefixáljuk Önnel a beépítés napját.
7. A bútor legyártása
Egyedi bútorát az árajánlatban vállalt határidőre elkészítjük.
8. Beépítés, átadás
Munkatársaink egy nap alatt beépítik otthonában az elkészült bútort. A nap végén ügyintézője átadja Önnek a bútorát a szükséges garanciajegyekkel, használati utasításokkal, és karbantartási útmutatókkal. Az átadáskor kerül sor a hátralék rendezésére.
Cégünk víz, gáz, elektromos bekötést nem vállal!
Az üzembe helyezés köteles készülékeknél a beüzemelést a szakszerviztől kell megrendelni!
9. Utókövetés, garanciális időszak
A bútor elkészítése után is rendelkezésére állunk. Ha az első néhány napban valamilyen rendellenességet tapasztal, kollégáink kimennek Önhöz, és elvégzik a szükséges korrekciókat (ilyenre a legritkább esetben van szükség). A garanciális időszakban, de akár azon túl is, bármilyen gond vagy kérdés esetén hívhat minket, és segíteni fogunk megoldani.
Nos, akkor kezdhetjük?
Ha ez a hozzáállás szimpatikus Önnek, akkor miért ne lépne velünk kapcsolatba még ma, minden kötelezettség nélkül? Hívja Szentkuti Gézát, a 06 20 9 818-551 telefonszámon, vagy küldjön e-mailt sziubutor@t-online.hu címre.